پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز شنبه ، 1403/09/03

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از تدوین برنامه راهبردی بیمارستان در سال 95 خبر داد .



رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از تدوین برنامه راهبردی بیمارستان در سال 95 خبر داد .


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد در کمیته بهبود کیفیت  این بیمارستان افزود: تمامی بخش ها و حوزه های مختلف بیمارستان باید نسبت به اجرا و عملیاتی کردن و تدوین برنامه استراتژیک خود در این راستا مشارکت فعال داشته باشند.


 وی تصریح کرد: مسئولان بخش های مختلف نیز باید برنامه های حوزه کاری خود را هم راستا و در قالب برنامه استراتژیک یک ساله بیمارستان تنظیم و تدوین کنند .


سعیدی نژاد با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت و اهتمام ویژه دولت، وزارت بهداشت و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به بهبود کیفیت خدمات درمانی و افزایش سطح رضایمندی بیماران، گفت: اولویت اصلی واساسی در همه بخش ها و حوزه های درمانی بیمارستان باید نسبت به این مهم معطوف شود.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در ادامه این نشست بر لزوم ارزیابی های مداوم و بررسی نقاط ضعف و قوت نسبت به کارکرد هر یک از بخش های مختلف بیمارستان نیز تاکید کرد.


وی با بیان اینکه بررسی ها و ارزیابی ها باید هم در محیط داخلی وهم بیرونی بیمارستان و به طور کارشناسانه و منطقی باشد، گفت: مهمترین اصل در بررسی ها رضایت بیماران و مردم از خدمات ارائه شده در بیمارستان است.


دکتر سعیدی نژاد  یادآور شد: بررسی نقاط قوت و ضعف و ارزیابی های عمیق و محتوایی از هر حوزه کاری می تواند تا حد قابل محلاظه ای در  رفع مشکلات و ضعف ها وبهبود کیفیت خدمات موثر باشد.


گفتنی است؛ در این نشست ضمن تدوین برنامه راهبردی بیمارستان در سال 95، اعضا حاضر در جلسه با بیان نقاط ضعف و قوت در حوزه کاری خود و با ارایه برنامه ها و پیشنهادهای راهگشا در جهت بهبود کیفت خدمات ارائه شده در بیمارستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.   10 - 13 - 142


اسلام نژاد


 10-142